tirsdag 15. januar 2008

You make my day

Fikk denne "You make my day"- awarden av Trulte i dag. Tusen takk til deg. Jeg ble veldig overrasket. Det er veldig koselig å høre at andre finner inspirasjon på bloggen min. Jeg har lyst til å gi den tilbake til Trulte fordi jeg synes hun lager mye fint. Jeg har fått mange gode ideer i disse bloggene Liv-Torils hobbysider , Ull og tull, Mimounas hobbyblogg, Hobbykroken, Hedvigs blogg og annemors lille hule. Disse får herved en award av meg. Dere lager mye fint, jenter! Det er godt å vite at vi er mange som er like håndarbeidsgale.....

3 kommentarer:

  1. Hei, og tusen tusen takk for det!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for prisen. Det er skikkelig inspirerende, og jeg skal holde meg skjerpet ;-)

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for