tirsdag 26. februar 2008

Pulsvarmere

Denne gangen strikket jeg både det norske og det engelske mønsteret i pulsvarmeralongen. Disse heter Dashing og er strikket på pinner nr 4 i Superwash Ullgarn fra Trysil Garn. De er allerede levert som bursdagspresang hos min nevø på 15.



Har brukt en tråd med Superwash Ullgarn og en tråd med Sisu på p.nr. 3,5. Mønsteret er Pulsvarmere m/broderier.Liker ikke så godt å brodere på frihånd, men det gikk jo. Hadde egentlig tenkt de skulle ende i presangesken min, men Storesøster har lagt inn en godt begrunnet søknad om å få bruke dem. Så de blir nok hennes.....

1 kommentar:

  1. tusen takk for kommentaren om babyteppet jeg hekler:) jeg synes pulvarmerne dine var veldig fine....og det ga meg en veldig god ide;)

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for