mandag 10. mars 2008

En veldig gammel UFO - Tuntreet

Dette sengeteppet begynte jeg på i 1989, da jeg gikk første året på sykepleierskolen. Nå har det lagt urørt i mange, mange år. Har iallfall ikke tatt i det siden jeg giftet meg for snart tretten år siden. Nå skal jeg prøve å ta meg sammen og få det ferdig. Det er jo ikke noen vits i å ha det i skapet..... Heldigvis har jeg ca. 50 ferdigstrikkede lapper i tillegg til disse jeg har sydd sammen. Mønsteret har stått i bladet Familien flere ganger.

8 kommentarer:

  1. Dette MÅ du bare gjøre ferdig, det blir jo så flott! Jeg skal stå på sidelinjen og heie på deg ;o)

    SvarSlett
  2. Det er det flotteste mønsteret jeg vet om, du må gjøre det ferdig når du har så mange lapper. Har aldri kommet lenger enn til en jeg, men jeg har det stadig i tankene:)

    SvarSlett
  3. Wow... Det var virkelig flott!!! blir spennende å se det ferdig...

    SvarSlett
  4. Det er bare helt nydelig det teppet. Jeg har alltid ønsket meg det, men ikke orket å strikke det. Håper du får det ferdig nå denne gangen du har jo mange lapper allerede.

    Gleder meg til å se bilde av det i bloggen når det er ferdig.

    SvarSlett
  5. Dette sengeteppet blir jo bare rålekkert! Håper du klarer å gjøre det ferdig, for dette vil du få mye glede av!

    SvarSlett
  6. Det var et stort arbeide, men du er jo godt i gang. Teppet blir et skikkelig prakstykke, mønsteret er jo så flott!

    SvarSlett
  7. Dette teppet blir jo bare helt nydelig når det blir ferdig. Onkelen til min mann har et slikt og jeg har tatt vare på mønster i håp om at jeg kanskje skal få ånden over meg til å lage et, men.... God påske fortsatt.

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for