søndag 13. april 2008

Handlenett

Vi har lenge brukt handlenett istedet for plastposer når vi handler, prøver å være litt miljøbevisste. Handlenettene har til nå vært reklamenett fra diverse butikker og de er både stygge, skitne og ganske slitte. Så da jeg kom over oppskrift på disse i Ronille sin blogg var veien kort til symaskinen. De var raske å sy. Synes det er greit å dukke ned i lageret når noe skal lages og jammen fant jeg ikke flere ting som kunne brukes. Stoffet over er fra IKEA og stoffet under er et tykt lerretsstoff som jeg har arvet etter min bestemor.
Oppskriften finner du her - og den er veldig godt forklart.

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine handlenett. Og så er du ferdig med aprilsokkene også?? Gulp, har så vidt begynt på dei, men flettestrikk er ikkje akkurat mi greie. Måtte operere høgre handledd for 15 år sida, da strikka eg endel flettestrikk... Men skal vel få til dette også :)
    Klem fra Ronille

    SvarSlett
  2. saa fine handlenett du har laget, skulle vert flinkere til aa bruke det vi ogsaa. jeg har ikke begynt aprilsokkene enda...har bare strikke forrige garnmysterie i flettestrikke foer...litt smaabekymra om jeg faar det helt til paa sokker..!

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for