søndag 10. mai 2009

Nok en award

Lenge siden det har blitt noe blogging på meg. De siste ukene har mer eller mindre gått i ett med all slags arrangementer både for små og store. Og jeg har hatt arbeidsoppgaver på de aller fleste av dem. Skjønner ikke hvorfor skal skje på samme tid.......



Derfor var det koselig med en liten oppmuntring i form av denne awarden som jeg fikk både av Hanne og av Beate. Velger å ikke sende den videre til noen utvalgte denne gangen. Vil heller anbefale et besøk til disse to flotte bloggene.

Hannes lille verden inneholder smått og stort fra hverdagen hennes, enkle hobbytips, fristende matoppskrifter og litt av hvert annet. Gleder meg alltid til å besøke bloggen hennes!

Beates englestrikk er også et spennende bekjentskap. Her er det masse flotte strikkeplagg. Har funnet flere spennende oppskrifter på denne siden som jeg gleder meg til å prøve ut en gang jeg får god tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for