lørdag 1. august 2009

Masker - men ikke av garn denne gang

Vi har kost oss i ferien - har ikke reist så langt i år. Alle jentene har hatt kikhoste så det her ikke blitt de store fysiske utskeielsene. Men vi har da hatt det morsomt. Et av de festligste kjøpene var disse utkledningsmaskene som jeg kom over på en bruktbutikk. Utrolig hvordan de forvandler mine kjente og kjære nesten til det ugjenkjennelige.
Denne pene herren er min mann


Mellomsøster er klar til å mønstre på som lettmatros

Storesøster mangler bare kimonoen......

Denne buketten fra hagen lyser opp inne på disse våte og forblåste sommerdagene.
Jeg strikker og hekler masse, men har problemer med å få noe helt ferdig. Får ta meg sammen og gjøre noe med det. Det er ikke så veldig tilfredsstillende å ha fem-seks nesten-ferdige prosjekter slengende rundt i sofakrokene......

8 kommentarer:

  1. Det var flotte masker du har fått tak i. Enkel og flott moro. Og en skjønn blomsterbukett du har plukket fra hagen din. Ringblomst er en av mine favoritter. Da jeg giftet meg var hele brudebuketten min laget av dem.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Stilig maskerade, og stilige maskerader!
    Ha det fint!

    SvarSlett
  3. Fantastiske masker - ingen som kunne kjent dere igjen tenker jeg !
    En nydelig bukett - og alt fra hagen - så heldig du er som har slike fine blomster i hagen .....

    SvarSlett
  4. Artige masker!! Og ein nydeleg bukett frå hagen din!

    SvarSlett
  5. De var flotte:D Jeg har også mye på gang, så jeg har ikke blogget håndarbeid på lenge, men det kommer tider etter disse;) Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  6. Stilige masker da :) Artig å kle seg litt ut. Fine blomster i buketten din, heldig du som har sånt fint i egen hage. Jeg produserer også endel for tiden, man sliter med å fullføre. Der er jo så masse gøy å begynne på..men får ta meg selv i nakken...snart :)

    SvarSlett
  7. Så artige masker! Kikhoste hørtes ikke like kjekt ut, men godt å være ferdig med det i alle fall. Håper dere fortsatt får noen fine sommerdager.

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for