tirsdag 12. november 2013

Oktober- og novembervotter

Freja heter disse vakre vottene.
Her er det hjerter i mange varianter og størrelser.


 Ble veldig fornøyd med dem, selv om de var litt kronglete å strikke. Har brukt finull fra lageret. Oppskriften er laget av Emmy Petersson og kan kjøpes her.


Votter for oss som liker vinter og snø står det i oppskriften. Jeg gjør begge deler, men disse blir vel ikke til meg. Kjenner noen som er veldig glad i Ole Brumm i tillegg.....


Baksiden ser slik ut. Oppskriften er laget av Jorid Linvik og kan kjøpes i butikken hennes

3 kommentarer:


  1. Kjempefine votter! Ser for meg at her måtte det konsentrasjon til.Heldig er de som finner disse under treet. Jeg tenker bare på julegaver for tida og tipper at vottene ender som det.

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Kjempefine votter. Likte begge parene godt. Tiddelibom vottene har jeg hatt i strikke-køen min en god stund. :)

    SvarSlett
  3. 'Det snør det snør dideldibummmm... så fine votter.
    Herlig er mønsteret. Men hjertenvotter er veldig fin også storfine farger. Begge to full punkttall:-) Ha en fine uke fortsatt.
    Hilsen fra meg.

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for