mandag 28. juli 2008

Litt hagestoff

Susanne med det sorte øyet kalles denne klatreplanten.

Duftende blomstererter som lillesøster har sådd. Hun er så imponert over at blomstene har forskjellige farger

En av favorittene mine - en lilje som min far fikk som en potteplante til 70-årsdagen for noen år siden. Jeg fikk æren av å plante den i hagen min - i barnas blomsterbed. Aldri har den hatt flere knopper.Vi venter og venter........

Og denne er nå historie. Den ble fortært til middag i dag. Det smaker ekstra godt med det som har vokst i egen hage - selv om det er litt arbeid å passe på det.

3 kommentarer:

  1. Så flotte blomster du har i hagen din. Her ser det foreløbig ut som ein slagmark, venter på at de skal flytte utkjørselen vår slik at mi og kan begynne å lage ein liten hage her. Men tar jo evigheter *sukk* Lilja var jo bare så stor og flott!!! Den blomsten er jo bare så nydelig <3 Takk for titten!

    SvarSlett
  2. Så kjekt når hagen er så frodig og fargerik! Vi har ikke sådd noe i år, i fjor ble nesten alt spist av glupske snegler selv om vi gikk manngarn og saltet nesten hver kveld.

    Spennende bokpakke du hadde fått, masse fin inspirasjon der.

    SvarSlett
  3. Heisann. En helgeklem på veg til deg, fra meg. Denne gjelder også neste helg, for da er eg på Santorini så da kjem eg nok ikkje innom på besøk til deg :)
    Klem fra Ronille

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for