torsdag 29. januar 2009

En award og noen (u)interessante opplysninger

Denne awarden har jeg fått av Tovepia - koselig at noen setter pris på å stikke innom bloggen min. Selv finner jeg også stor glede av å finne inspirasjon på ulike blogger. Er innom mange forskjellige steder og det er ikke lett å plukke ut tre.

Denne gangen velger jeg å gi utmerkelsen videre til:

Loppelill, Muffins verden og Brit's små puslerier

Reglene som følger med denne awarden er som følger:
1.Legg ut bilde på bloggen din, og reglene.
2.Skriv hvem du fikk den av og link til bloggen deres.
3.Gi den til 3 eller flere blogger du liker godt.
4.Legg igjen en kommentar på bloggen til mottakeren så de vet at de har fått den.

Jeg har også blitt tagget av Anne .
Ble bedt om å lage en liste med seks (u)interessante ting om meg selv.

  • Jeg drikker ikke kaffe, men elsker sjokolade
  • Liker vinter og snø
  • Er glad i musikk og spiller klarinett i et amatørkorps
  • Har problemer med å kaste noe som er brukbart
  • Liker å ha kontroll på det meste
  • Er bedre venn med strikkepinnene enn med skurefilla

De som vil kan ta med seg utfordringen videre.

5 kommentarer:

  1. Takker for utmerkelsen. Skal få gjort noe med den i løpet av morgen dagen. Alltid hyggelig å få besøk og det er alltid hyggelig å få ta en titt på hva du holder på med også:)

    Ha en fortsatt god dag :)

    SvarSlett
  2. Gratulera med award! Ha ein flott torsdag!

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk! Jeg ble kjempeglad!! Har omsider fomlet meg til å blogge den.

    SvarSlett
  4. Tusen takk!!! Det var kjempe koselig :)

    SvarSlett
  5. Grattis med award!

    Stikk innom bloggen min, du har fått en utfordring!

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for