mandag 19. januar 2009

Oppmuntring som gleder

Det er koselig å bli satt pris på. Denne awarden har jeg fått av vis2vas som er en dame som lager mye flott. Hun har også laget en sokkebok med mange fine oppskrifter og morsomme Ole Brumm-sitater (på norsk)

Og jammen dukket ikke denne også opp hos meg i helgen. Tusen takk til Hilde i Strikkemor(o) . Hun har en inspirerende blog med håndarbeid i mange forskjellige teknikker, foruten mange fine stemningsbilder fra naturen.

Den samme fikke jeg fra Syglad - en dame som er fantastisk flink med symaskinen og syr noen utrolig tøffe vesker bl.a. Hun er også flink med pinner og garn.

Det er ikke så lett å skulle sende dem videre - det er jammen mange dyktige håndarbeidsentusiaster rundt omkring i landet. Denne gangen velger jeg å gi dem videre til:

MarianneG, Solveig, Akvarella, Mimouna, Trulte, Torunn og Bergir

6 kommentarer:

  1. Tusen, tusen takk!!! Det varma hjartet mitt!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awardene! Og så synes jeg det er veldig koselig at du trives på bloggen min. Takk for mange fine hilsener og kommentarer! *klem*

    SvarSlett
  3. Tuen takk for awardene Solveig.
    Det var kjempekos å motta dem.
    Takk for at du synesjeg er dem verdig.
    Uten at jeg egentlig kjenner deg, så har du blitt en blogger jeg setter stor pris på.
    Ha en fin uke med jentene dine.

    SvarSlett
  4. Takk for awardene Solveig! Det var veldig hyggelig, jeg har aldri fått noe slikt før. Nå ble jeg glad!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for oppmerksomheten :-)

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for