søndag 31. mai 2009

Bestemorteppet vokser

Etter tre uker med hekling ser teppet mitt slik ut. Vet ikke helt hvor stort det skal bli eller hvilken fasong det skal . Veien får bli til mens jeg går..........

I skråningen nedenfor huset vårt blomstrer lupiner og prestekrager for fullt - nesten slik som man ser det langs veiene i disse tider.

Jeg har tatt årets første bad i det flotte skogsvannet som ligger en halvtimes gange hjemmefra. Det var faktisk ikke avskrekkende kaldt.


Nå er det sommer i sør !

9 kommentarer:

  1. Det blir et fint teppe med bestemorruter!

    SvarSlett
  2. Lupinene er vakre! Teppet ditt blir supert, du har vært flink! Dette er tålmodsarbeid, synes jeg;) Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  3. Teppet vert kjempeflott! Fine blomstrar og. Ønskjer deg ei herleg veke.

    SvarSlett
  4. Teppet ditt blir kjempefint! Ja, nå er det sommer og vi har hatt ei helt utrolig flott pinse.
    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  5. Flott bestemorteppe:) Fint mønster på rutene, og så fint med raude ruter innimellom!

    SvarSlett
  6. ÅÅÅÅÅ det var hærlig med Lupinbilde. Lite av det på Frøya, men hjemme i romsdalen har vi fult langs veikanten og det er VELDIG SOMMER FOR MEG:) Fikk littebittegrann hjemlengsel..

    SvarSlett
  7. Så flott teppe. Får alltid lyst til å hekle lappeteppe, men jeg har det ennå til gode.... Flott skjerf også.

    SvarSlett
  8. Så flott teppet ditt blir og blomsterenga var nydelig:)

    SvarSlett
  9. Wow, for et flott teppe! Den varianten har jeg ikke sett før.
    Nydelig blomsterbilde, lupiner er blant mine favoritter :)

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for