mandag 14. desember 2009

Røde hjerter

Hadde planer om et stort rødt blogginnlegg, men flere av prosjektene ble pakket inn og sendt av gårde før jeg kom på at jeg skulle ta bilde av dem.

Heklet en liten løper etter oppskrift fra et av årets juleblader. I bladet var den en festremse på nesten to meter, denne er bare laget for å bruke opp det tynne røde heklegarnet mitt. Restene etter denne ble til heklet julepynt i rødt, men som sagt - det er over alle hauger.

Storesøster og jeg har strikket hvert vårt eksemplar av Lille Rosins nydelige juleklut for 2008. Hun har også laget en 2009-modell som hun har mønster på i bloggen sin. Denne har storsøster strikket i Tuva-garn fra Europris. Enkelt og fint mønster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for