mandag 7. november 2011

Mine strikkede hverdagsengler


Husker dere disse? Hadde et innlegg om dem på bloggen min like før jul i fjor, og lovte at jeg skulle komme med oppskriften. Slik gikk det jo ikke, siden hjernerystelsen jeg pådro meg like etter satte meg ut av spill for en god stund. Nå nærmer det seg jul igjen - så nå er det på tide å gjøre som jeg har lovet. 


Har strikket to i år også, bare for å teste om oppskriften virket som den skulle. Heldigvis hadde jeg rukket å skrive ned det meste i fjor, for jammen hadde jeg glemt mye.......

Hyggelig om dere skriver en kommentar til meg hvis dere bruker mønsteret, så kommer jeg og tar en titt.
Englene jeg strikket i fjor ble gitt vekk i presang til hverdagsengler i min nærhet
- kanskje du kan glede noen rundt deg med dine?

Så var det oppskriften da. Den kan dere laste ned her.

9 kommentarer:

  1. Så skjønne desse var :) Kunne godt tenke meg å prøve å strikke dei. Takk for at du deler :)

    SvarSlett
  2. dde var kjempe søt- det kan godt være de blir strikket nu i disse føørjulstider- engler får man aldri nok av:)Takk for deling:)

    SvarSlett
  3. Søte engler, disse likte jeg godt! Kanskje det blir tid å strikke et par stykker før jul, hvem vet! Ha en god førjulstid!

    SvarSlett
  4. So fine englar. Kjekt du deler oppskrift, men eg torer ikkje prøve. Har ikkje tolmodigheit til slike småting. Prøvde for nokre år sidan, men dei englane ligg umontert ein plass enda..

    SvarSlett
  5. Tusen takk for oppskriften - englene dine er utrolig fine, og jeg håper jeg får tid til å prøve å lage slike selv:)

    SvarSlett
  6. Nydelege englar!!Ønskjer deg ei fortsatt fin veke og ei fin helg.

    SvarSlett
  7. Søte og nydelege englar :) God helg :)

    SvarSlett
  8. Hvor er de fine de små engler - tak for opskriften, måske finder jeg tid til at strikke dem inden jul:O)

    SvarSlett
  9. Hei igjen ! Stikker du innom meg, får du sjå korleis engelen min blei !

    Tusen takk for oppskrifta. Eg skal viss strikke fleire :)

    Håper du har ein fin dag:)

    SvarSlett

Skriv gjerne en liten hilsen - det blir jeg glad for